Le Deal du moment :
Code promo Nike : -25% dès 50€ ...
Voir le deal
anipassion.com

Partagez

CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
M. Weasley Bridge
M. Weasley Bridge
cuisine

CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 16:37

Je t'ajoute beauté CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 Herz
Revenir en haut Aller en bas
http://babyyouareawesome.tumblr.com/
Noah E. Snow
Noah E. Snow
cheerleaders

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 19:37

CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 3601383223 
L. Charlie Hartfields
L. Charlie Hartfields
photographie

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 19:57

Bien sûr belle gosse, tu me dois des courses de caddies, tu sais ça ? CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 3601383223
Super positif, c'est sûr ! ♥️
Le lien de meilleure amie est prise par Calli mais tu as une idée géniale derrière la tête ou pas du tout ? CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 1270981872
Saffi della Robia
Saffi della Robia
administration

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 22:30

J'avoue je suis venue en touriste  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 4087853197 Juste si Charlie est la bff de de Calli, alors les filles se connaissent depuis longtemps itout, so something positive  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 845833405 
L. Charlie Hartfields
L. Charlie Hartfields
photographie

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 22:45

Owi owi j'aime le positif. CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 3601383223 CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 2938077924
Noah E. Snow
Noah E. Snow
cheerleaders

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 23:16

D'abord, ça risque d'être un lien farfelu entre Call' qui ne peux pas me sentir parce-que je cours après Nino... CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 1360813157 Charlie pourrait prendre la défense de Noah, ou au contraire, la bitcher a fond parce qu'elle s'intéresse a son copain  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 2944181145 
L. Charlie Hartfields
L. Charlie Hartfields
photographie

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 23:19

Je pense que Charlie jouerait les arbitres...  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 Herz
Genre d'un côté elle te défend mais d'un autre elle te biatch un peu parce que Calli reste sa BFF, t'vois. CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 950023033
Noah E. Snow
Noah E. Snow
cheerleaders

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 23:21

ouai ouai j'aime bien  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 659526389 et vice versa, Noah bitch Calli dans son dos alors qu'en face, elle fait semblant de la respecter et tout CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 1360813157
L. Charlie Hartfields
L. Charlie Hartfields
photographie

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 23:29

Connasse. CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 2339897341 
Mais en soit, même si t'es faux-cul avec Calli, toi et moi on est des bonnes potes ? CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 Herz
Noah E. Snow
Noah E. Snow
cheerleaders

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyDim 9 Mar - 23:30

Ouai j'aimerais bien qu'elles soient bonne copine CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 1360813157  CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 2753536286 
L. Charlie Hartfields
L. Charlie Hartfields
photographie

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 EmptyLun 10 Mar - 0:04

C'est paaaarfait ! CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 2938077924
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.    CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.  - Page 2 Empty

CHARLIE + My mom says I'm pretty, so fuck you.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2